Saturday, March 03, 2012

Leaving my job/deixando meu trabalho

iMeu ultimo dia no trabalho! sim, chegou o dia em que eu deixei meu trabalho,
 pra poder ir pra finlandia. eu adorei trabalhar na ambev, 
adorei conhecer as pessoas, gostaria de ficar até meu contrato acabar,
 mas a vida nao quis assim, nunca é como a gente planeja,
 a gente faz planos, e a vida nos surpreende.
E essa última foto com o cabelo turqueza, nem gostei :/

Translation:

My last day at work! Yes, the day came I left my job, so I can go to finland
I loved working in AmBevI loved to know people
I would stay until my contract is up,  
but life just did not want, is never as we planned,  
we make plans, and life in surprising.
Last photo with new color hair, i did not like, so i did change it again! 




No comments:

Post a Comment